کیاناکیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

کیانا دخمل خوشگل ما

کیانای 5 ماهه

1393/2/12 19:44
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم از کارای 5 ماهگیت بگم که هنوز غلت نمیزنی ولی خودت و بلند میکنی و اگه رو بالش باشی میتونی خودت و دمر کنیزبان...........با خودت حرف میزنی مخصوصا وقتی از خواب بیدار میشیخندونک...........شبا ساعت 1 می خوابی و تا صبح 4-5 بار بیدار میشی برای شیر خوردن و ساعت 11 صبح بیدار میشی گلممحبت...........وقتی شیر میخوری عادت داری دستای مامان و بگیریبوس.............چند روزه شروع کردم بهت فرنی و حریره بادوم میدم دوست داری مخصوصا قاشق و!!!!خندونک..........چند روزه تو روروئک برای مدت کوتاهی میزارمت فدات بشمآرام...........دستات و خیلی دوست داری و همش تو دهنته، فکر کنم کمی هم لثت میخارهبغل.........تشک بازیت و دوست نداشتی ولی الان دوست داری خانمیچشمک............برای اولین بار مامانی و بابایی بردیمت حموم خیلی کیف داد شما هم خیلی خوشحال بودیخوشمزه.............تو آینه که خودت و میبینی کلی ذوق میکنی از دیدن خودتمحبت...............فدات بشم مامانی آفرین به دخملی خانم و مهربون و آروممتشویقبووووووووووووووسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:14
سلام من ب تازگی با وب کیاناجونی آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامانی
پاسخ
سلام ممنون ....حتما خانمی