کیاناکیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

کیانا دخمل خوشگل ما

39 هفتگی

1392/9/4 17:37
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترمقلب

امروز 2شنبه 4 آذر هست و من امروز 38 هفته و 2 روزمه. دکترت وقت زایمان و مشخص کرده عزیزم شنبه هفته آینده.......عسلم دل تو دلم نیست تا زودتر ببینمت، اما یکم هم استرس دارم

یعنی تو 5 روز دیگه میای پیشمون و دیگه من و بابایی تنها نیستیم، میشیم یه خانواده سه نفرهخوشمزه

دختر قشنگم برای اونروز لحظه شماری میکنمماچ

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ژاله مامان آیدا
5 دی 92 19:58
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا